JOM BACA!

Ahad, 17 Julai 2011

2 HARI YANG SERONOK

Saya katakan pada diri saya= saya hebat saya bahagia..

itu word yang kami pelajari selama 2 hari berkursus..banyak info baru dan remind balik pada kita apa yang pernah kita dengar dulu (kursus dulu)

kekadang kita lupa nak berpesan pada diri kita..kita tau perkataan sabar sangat dalam maksudnya.tapi susah untuk melakukannya.yang paling payah sabar ketika bersabar..mulai hari ini,,cikgu awin akan berusaha untuk bertanya khabar kepada diri sendiri..GO CHENG!!!!

CIKGU AWIN NAK AJAK ANDA SEMUA BERSAMA NGAN CIKGU AWIN SUPAYA SENTIASA WISH PADA DIRI KITA..SAYA HEBAT,SAYA CANTIK,SAYA BULEH SABARRRR,SAYA BAHAGIA,SAYA ISTERI DAN IBU SOLEHAH...YA ALLAH BANTULAH HAMBA2 MU INI....


  
                                      CIKGU AWIN BERSAMA RAKAN2 SEKERJA 


1 ulasan:

SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.